Pandémia COVID 19 masívne ovplyvnila celý svet a nečakane zmenila zabehnutý obchodný systém. V dôsledku týchto udalostí došlo k ovplyvneniu obchodu na celom svete, čo sa taktiež prejavuje na zmenách v počtoch obchodných prípadov, ktoré preclievate v našich softvéroch JCDwin a MerkurIS.

V dôsledku týchto zmien môže nastať situácia, že typ služby, ktorý máte nastavený pre mesačné spoplatňovanie podľa počtu dokladov a položiek, nemusí byť nastavený optimálne. Je síce možné požiadať o zmenu typu služby, ale podľa Všeobecných zmluvných podmienok táto zmena nadobúda platnosť až prvým dňom nasledujúceho mesiaca.

Keďže si uvedomujeme situáciu, ktorú nikto nemohol predpokladať, chceme aspoň troškou prispieť k riešeniu súčasných problémov. Rozhodli sme sa umožniť Vám požiadať o zmenu typu zatiaľ nevyfakturovanej služby so spätnou platnosťou. Túto zmenu bude predbežne možné aplikovať na doklady vytvorené v mesiacoch marec a apríl 2020.

O zmenu typu služby spätne je potrebné požiadať emailom do termínu fakturácie daného mesiaca, t.j. o zmenu za mesiac:

  • marec 2020 do 6. apríla 2020
  • apríl 2020 do 6. mája 2020

Za zníženie typu služby v tomto období nebude účtovaný administratívny poplatok v zmysle platného cenníka.

Uskutočnená zmena typu služby platí aj v ďalších mesiacoch, preto, keď sa situácia o niekoľko týždňov alebo mesiacov vráti do normálu, nezabudnite potom opätovne zmeniť typ služby na taký, ktorý bude pre Vás optimálny.

Pre zistenie optimálneho typu služby môžete využiť našu stránku

Previous Post Next Post